/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

سلام بازدیده کننده ی عزیز این نویسنده دیگه نمی نویسه یه جورایی به قول خواجه امیری سلام اخر امروز 18مرداد 95اخرین روزه برام سخته دارم با یه ادم خداحافظی می کنم چون که باید برم نپرسین چرا باید رفت دیگه دلیل نمی خواد این وب سر به اینترنتی منه من که ولش کردم شما با خوندنش به نویسنده اش لطف می کنین به وبی که می تونست 5 ساله بشه ولی الان 482 روز عمر داره در اینده رو نمی دونم خودم همیشه از این وبای خاک خورده می ترسیدم دنیا گوش شنوایی داره عقده ایی هم هست از هر چی ترسیدم سرم اورد خواهشی دارم بقیه مطالب رو هم بخونین نذارین این وب بیشتر از ا ین خاک بخوره وبی که شاید صاحبش برای همیشه فراموشش کنه با این وب در یک کلام تنهایی هامو شادی هامو دوست داشتن هامو سهیم شدم این وب مثل یه دوست باهام بود وقتی که ادما سال 94 همه یه جورایی پرتم کرده بودن دور :):) گاهی انسان بودن گناه بزرگیست. اکنون که میدانم بخاطر کمک کردن به کودکی بیگناه که بازیچه جنگ و خشونت شده است فردا قبل از طلوع آفتاب مرا بدستان خداوند می سپارند. میدانم که انسانیت هرگز نمیمیرد ولی بدانید که گاهی انسانیت گناه بزرگیست:):)

الو اقا امام زمان

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

سلام یه حرفایی دارم که نه می تونم به دوستام بگم نه به خانواده ام خدایا به کی بگم که به حر فام گوش بده ولی تحقیرم نکنه نخواد قضاوت کنه فقط به حرفام گوش بده اروم که شدم حرف هاش بوی همدلی بده اخ چه حالی میده  با اون در اوج گریه بخندم   دیگه این جوری من از ادمای این دنیا  حتی یه حالت خوبه خشک خالی نخوام  و وقتی ناراحتم راحت دلم باشه.     خدایا بگو اگه یکی دلم رو زیر پاش له کرد احساسات لطیف کاغذی مو پاره کرد توی رگ  قلبم تنها احساس جاری وبهانه ای برای تپش قلبم  بود  وبعد...خدایا از نوشتن اخر این قصه نیرنگ وبی وفایی تمام وجودم می لرزه اخه می دونی یکی که می شه سرپناهت اگه بره از  نبودنش بی پناه می شی اون وقته که سردت می شه چون خونه نداری مجبوری هر جایی بخوابی تمام وسایلت پخش میشه کف خیابون بعدش دزد ها به فریب یه خونه گرم ونرم وسایلت رو   می  دزدن حالا چه اشکار یا یواشکی بی چیزت می کنن  دیگه نه صمیمیت نه ایثار نه لبخند نه شادی نه اعتماد نه سر زندگی نه حتی عشق داری تمام وسایل خونه ی دلت همه اینا بودن  که دیگه نداریشون   می شی گدای یه لبخند یا یه بغل .. خدای من تو بگو در این فصل پاییزی که بعد از تابستون گرم خاطرات گذشته می یاد توی بارون جفای دیگران کی چتر  همراهی  رو برام بگیره خدایا چی گفتی اسمش مهدی   صاحب زمانه خب کجاست خدایا شماره اش رو برام پیامک کن خدایا چرا نمی گی اهان باید ازش اجازه بگیری ادم مورد اعتمادی هست من دیگه  نمی تونم   زیر درخت پر بار غمم کمر راست کنم خدایا از نگاهت معلومه که می تونه بهم کمک کنه خدایا این شماره تلفنشه اگه گوشیش رو بر نداشت چی کار کنم   چی سرش شلوغ نیست خدایا  ممنونم فعلا  . الو اقا امام زمان من از طرف خدا زنگ زدم گفتن شما می تونین به من کمک کنین تازه یه شکست عشقی خوردم خیلی دلم از بی وفایی ادما تنگ اومده . .. به ساعت که نگاه کردم دیدم من الان چهار ساعته با هاش حرف می زنم  با حالی غیر ممکن می خواستم ازش خدا حافظی کنم تا می خواستم برای خدا حافظی زمینه چینی کنم  فهمید و گفت  دیر اومدم زود هم می خوام برم این چهار ساعت خیلی کمه برای با هم بودن  گفت خطش هیچ وقت اشغال نیست نگران هزینه نباشم حرف زدن با اون تو ی این دنیایی که حتی بهت ا ب می دن پول می گیرن   مجانیه تازه ادرسش رو هم داد   :محله هم دلی خیابان پاکی کوچه ی سمت راست خونه ی سفید   با دری که رنگ حیا داره نگران گم شدن نباش فقط باید چشمات پاک باشه

  • ۹۴/۰۲/۲۰
  • جوون مرد ...

شکست عشقی

نظرات  (۴)

  • ﺷﺎﻫﺰاﺩﻩ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ
  • ﺳﻼﻡ ﻭﺑﻼﮔﺘﻮﻥ ﺑﺪ ﻧﻴﺲ.ﺭﻭﺵ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻛﺎﺭﻛﻨﻴﺪ.ﺑﺎ ﺑﻌﻀﻲ ﻧﻆﺮاﺕ ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﻣﻮاﻓﻘﻢ
    پاسخ:
    •  ازاین که با نظرتون باعث دل گرمی من شدید خیلی ممنونم فقط ای کاش می گفتین با کدوم یکی از نظرات اقا علی رضا موافق بودین.یامهدی 
    ﺳﻼﻡ 
    ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﻧﻮﺷﺘﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺎﺭاﮔﺮاﻑ ﻳﺎ ﺑﻨﺪﺑﻨﺪ ﺑﻨﻮﻳﺴﺪ.و ﺩﺭﻧﻮﺷﺘﻦ اﺯ ﺭﻧﮓ ﻫﺎﻳﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻧﺘﻮﻥ اﺫﻳﺖ ﻧﺸﻪ.و ﻛﻤﺘﺮ اﺯ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺤﺎﻭﺭﻩ اﻱ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ ﻣﺜﻼ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﺭﻭﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﻣﻴﺮﻡ!اﺯ اﻭﻧﺠﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻭﺑﻼﮒﺗﻮﻥ ﻣﺬﻫﺒﻲ ﻫﺴﺖ ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﺭﻭﺵ اﺯ ﺁﻫﻨﮓ ﻫﺎﻱ ﻣﺬﻫﺒﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﺪ.
    ﺑﻪ ﺷﺨﺼﻪ ﻣﻨﺘﻆﺮ ﻛﺎﺭ ﻫﺎﻱ ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺩﻳﮕﻪ ی ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ
    *ﻣﺘﺒﺮﻙ ﺑﺎﺷﻴﺪ *
    ﻳﺎﻋﻠﻲ
    پاسخ:
    •   ممنونم.یامهدی
    ﺳﻼﻡ 
    ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ.ﻫﺮﭼﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﺮاﺩ ﻧﮕﺎﺭﺷﻲ ﺩاﺷﺖ اﻣﺎ ﭼﻮﻥ اﺯ ﺩﻝ ﺑﻮﺩ,ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﻴﻨﺸﺴﺖ.
    ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻡ اﻣﺎ اﺯﺗﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﻛﺘﺎﺏ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﺑﺨﻮﻧﻴﺪ ﻭاﺯ ﺷﻌﺮﻫﻢ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﺪ.اﮔﺮ ﻛﻤﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻢ ﺭﻭ ﻭﺑﻼﮔﺘﻮﻥ ﻛﺎﺭﻛﻨﻴﺪ,ﺟﺎ ﺑﺮاﻱ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﻳﮕﺮﻣﻢ ﻫﺴﺖ.
    ﺑﻲ ﺻﺒﺮاﻧﻪ ﻣﻨﺘﻆﺮ ﺩﻝ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮﺗﻮﻥ ﻫﺴﺘﻢ.
    *ﻣﺘﺒﺮﻙ ﺑﺎﺷﻴﺪ.*
    ﻳﺎﻋﻠﻲ
    پاسخ:
    •  بابت نظر  سازنده و به جاتون خیلی ممنونم  فقط ای کاش ایراد ها ی نگارشی رامی گفتید تا برطرف  شود    . یا مهدی 
    سلااااااااااااااااااام وبتون عالیه اگه روش کار کنین پربازدید میشه
    پاسخ:
    • مرسی از راهنمایتون به روی چشم بیش تر روش کار می کنم.یا مهدی