/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

سلام بازدیده کننده ی عزیز این نویسنده دیگه نمی نویسه یه جورایی به قول خواجه امیری سلام اخر امروز 18مرداد 95اخرین روزه برام سخته دارم با یه ادم خداحافظی می کنم چون که باید برم نپرسین چرا باید رفت دیگه دلیل نمی خواد این وب سر به اینترنتی منه من که ولش کردم شما با خوندنش به نویسنده اش لطف می کنین به وبی که می تونست 5 ساله بشه ولی الان 482 روز عمر داره در اینده رو نمی دونم خودم همیشه از این وبای خاک خورده می ترسیدم دنیا گوش شنوایی داره عقده ایی هم هست از هر چی ترسیدم سرم اورد خواهشی دارم بقیه مطالب رو هم بخونین نذارین این وب بیشتر از ا ین خاک بخوره وبی که شاید صاحبش برای همیشه فراموشش کنه با این وب در یک کلام تنهایی هامو شادی هامو دوست داشتن هامو سهیم شدم این وب مثل یه دوست باهام بود وقتی که ادما سال 94 همه یه جورایی پرتم کرده بودن دور :):) گاهی انسان بودن گناه بزرگیست. اکنون که میدانم بخاطر کمک کردن به کودکی بیگناه که بازیچه جنگ و خشونت شده است فردا قبل از طلوع آفتاب مرا بدستان خداوند می سپارند. میدانم که انسانیت هرگز نمیمیرد ولی بدانید که گاهی انسانیت گناه بزرگیست:):)

سلام عشقم امروز تولدته

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سلام عشقم امروز تولدته پس کجایی برات کیک تولد خریدم توی ترافیک گیر کردی خوب بهشون بگو امروز  منتظر من هستن باید زود تر برم  چرا انقدر خودخواهین الکی ترافیک کردین که چه بشه اگه دیر برسم نگرانم می شن تازه بعد از چند سال می خوان برام تولد بگیرن  .پس کی این ترافیک تموم می شه نکنه اتفاقی افتاده که به من نمی گی من کلی مهمون دعوت کردم همه این جا چشم به راه توییم   یادته   تولد هیجده سالگی ایم رو بهم تبریک گفتی یادته غافل گیرم کردی من که بهت نگفته بودم اون روز تولدمه .می دونی     اگه خودت به من نمی گفتی نمی دونستم  امروز تولدته  نکنه می دونستی که من یادم نمی مونه . این ترافیک چرا این قدر طول کشیده  اصلا لعنت به هر چی ماشینه یه وقت عجله نکنی ها  من فقط می خوام سالم برسی مهم نیست که دیر بیای . دیر شناخته مت و گاهی زود ازت دل می برم کاش , کاش می دونستی  من از روزی می ترسم که کل  راه رو بدون تو قدم زده باشم من رو از روزی می ترسونن که تو رو برای همیشه از من بگیرن .دل رو می بینی از خشکی دوریت داره نفس نفس می زنه بیا من رو از این بی نفسی نجات بده تو که نمی خوای من بمیرم تو که نمی خوای قاتل این موجود دریایی باشی می دونم بی معرفتم تو معرفت رو یادم بده تو خیانت رو از یادم برای همیشه ببر .    . راستی این قدر دیر کردی که همه ی مهمونا رفتن ولی کلی پیغام دادن که بهت برسونم کادوهاشون این جاست با اجازه ات همشون رو باز کردم می خوای بگم برات چی خریدن , کیک وشام رو نخوردم تا تو بیای ...بابای خوبم تولدت مبارک , دوست خوبم تولدت مبارک ,همه کس من تولدت مبارک و

  • ۹۴/۰۳/۱۳
  • جوون مرد ...

نظرات  (۲)

  • محمد صفائی راد
  • ای عاشق سبک بال نوشته تون عالی بود.
    منتظر حضور گرمتون.
    پاسخ:
    •  تشکر از  نظر تون .یا مهدی
    سلام دوست خوبم!!!
    راستشو بخواین به احساس شاعرانه و عاشقانه ای که دارین حسودیم میشه.
    در ضمن لینکتون کردم
    موفق باشین
    پاسخ:
    •   خواهش می کنم, این که   لایق دونستین من رو لینک کردین  نشونه ی لطف سرشار شما نسبت به منه .یامهدی