/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

این است فریاد ما، این است آرزوی ما، صلح در تمام دنیا.

/ پدر مرا پدرانه بخوان /

سلام بازدیده کننده ی عزیز این نویسنده دیگه نمی نویسه یه جورایی به قول خواجه امیری سلام اخر امروز 18مرداد 95اخرین روزه برام سخته دارم با یه ادم خداحافظی می کنم چون که باید برم نپرسین چرا باید رفت دیگه دلیل نمی خواد این وب سر به اینترنتی منه من که ولش کردم شما با خوندنش به نویسنده اش لطف می کنین به وبی که می تونست 5 ساله بشه ولی الان 482 روز عمر داره در اینده رو نمی دونم خودم همیشه از این وبای خاک خورده می ترسیدم دنیا گوش شنوایی داره عقده ایی هم هست از هر چی ترسیدم سرم اورد خواهشی دارم بقیه مطالب رو هم بخونین نذارین این وب بیشتر از ا ین خاک بخوره وبی که شاید صاحبش برای همیشه فراموشش کنه با این وب در یک کلام تنهایی هامو شادی هامو دوست داشتن هامو سهیم شدم این وب مثل یه دوست باهام بود وقتی که ادما سال 94 همه یه جورایی پرتم کرده بودن دور :):) گاهی انسان بودن گناه بزرگیست. اکنون که میدانم بخاطر کمک کردن به کودکی بیگناه که بازیچه جنگ و خشونت شده است فردا قبل از طلوع آفتاب مرا بدستان خداوند می سپارند. میدانم که انسانیت هرگز نمیمیرد ولی بدانید که گاهی انسانیت گناه بزرگیست:):)

اگه گفتی هدیه تولد اقا امام زمان چی باشه بهتره

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

سلام  چهل روز دیگه تولد اقا امام زمانه جالبه من باید اینو   از  یکی از دوستام بشنوم راستش خیلی خجالت کشیدم  چون دوستم از الان که پنجم اردیبهشته می خواد تا سی و نه روز دیگه دعای عهد بخونه اون وقت من هیچ کاری برای هدیه ی تولد اقا امام زمان نکردم  دوستم می گه  دعای عهد بهترین هدیه به اقا امام زمانه گفتم پس من هم می خوام بخونم ولی اگه یکی مثل من نتونست از امروز بخونه یا یه روز یاذش رفت چی می شه گفت هیچی تمام اون روزایی که می خواد بخونه یا خونده دیگه قبول نیست دلم لرزید با خودم گفتم درسته که باید چهل روزتموم بخونم ولی اقا اگه یه روز هم براش بخونی کافیه حالا اگه بعضی ها می خوان دستشون پیش تر پر باشه تا چهل روز بخونن بقولا همین که به یادش بودیم برای اقا خیلیه... اگه تو هم مثل من تازه فهمیدی وخیلی از روز هارو نتونستی بخونی اشکال نداره ماهی رو هر وقت از اب  بگیری   تازه است دعای عهد بالای وبلاگه نترس از خوندنش خسته نمی شی چون اقای فرهمند خواننده ی این دعا اون قدر رمانتیک خونده که انگاری در اون زمان اقا پیشش بوده به هر کسی هم بگی دعای عهد شنیدی می گه اره و کلی ازش تعریف می کنه   کاری که دلی باشه محاله که روی زمین جا بمونه بلکه توی دل ادم می شینه راستی احساسی رو که با دعا پیدا کردی رو اگه می شه در یه خط توی قسمت نظرات توضیح بدهاگه گفتی

                                                                                                                                                                             

  • ۹۴/۰۲/۰۵
  • جوون مرد ...

نظرات  (۴)

ﺳﻼﻡ 
ﻣﻴﻼﺩ اﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻋﺞ ﺑﺮﺷﻤﺎ ﻣﺒﺎﺭﻙ.
"ﻳﺎﻋﻠﻲ "
پاسخ:
  •  عید شما هم مبارک.یامهدی

امروز تولد آقا امام مهدی هست

سلام آقا تولدت مبارک

پاسخ:
  • سلام عیدتون مبارک.یا مهدی
ﻋﻠﺖ اﻳﻨﻜﻪ ﺩﻭﺳﺘﺘﻮﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﺗﺎ ﭼﻬﻞ ﺭﻭﺯ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺣﺪﻳﺜﻲ ﻫﺲ ﻛﻪ اﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ع ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ:ﻫﺮﻛﺲ ﭼﻬﻞ ﻣﺼﺒﺎﺡ اﻳﻦ ﺩﻋﺎﺭا ﺑﺨﻮاﻧداﺯ یﻳﺎﻭﺭاﻥ اﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻋﺞ ﺑﺎﺷﺪ ﻭاﮔﺮ ﻗﺒﻞ اﺯ ﻇﻬﻮﺭ اﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﻤﻴﺮﺩ ﺧﺪااﻭﺭا اﺯ ﻗﺒﺮ ﺑﻴﺮﻭﻥ اﻭﺭﺩ ﻭﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﻲ ﺑﻪ اﻭ ﻫﺰاﺭکﻛﻠﻤﻪ ﻋﻂﺎ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ و ﻫﺰاﺭ ﮔﻨﺎﻩ اﺯ اﻭ ﻣﺤﻮ ﻧﻤﺎﻳﺪ.
  • محمدرضا فلاح
  • من هرروز صبح دعای عهد آقای فرهمند رو گوش میدم.
    واقعا آرامش بخشه.